SYDNEY - Austrálčan Andrew Kahn ukázal tento týždeň obrovskú výdrž pri pokuse telefonicky potvrdiť svoj let do New Yorku. Keď zavolal z mobilu do leteckej spoločnosti Qantas, hlas vo vyčkávacej slučke mu oznámil, že čo najskôr sa o neho niekto postará.

Letecká spoločnosť Qantas sa k prípadu odmietla vyjadriť. Jej hovorca však konštatoval, že nikdy nepočul o niekom, kto čakal v slučke 15 hodín. "Najdlhšia čakacia doba bola 17 minút," povedal. Pod článkom na stránke The Age sa rozprúdila diskusia, v ktorej niektorí vyslovili domnienku, že mohlo ísť o technický problém a Kahn mal zložiť a zavolať znova. Jeden z diskutujúcich ho označil za "idiota", iný vyslovil domnienku, že celé to mohlo byť vopred pripravené.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára