pondelok 6. augusta 2012

Obrovská výdrž: Australčan volal do aeroliniek a na linke čakal vyše 15 hodín!


SYDNEY - Austrálčan Andrew Kahn ukázal tento týždeň obrovskú výdrž pri pokuse telefonicky potvrdiť svoj let do New Yorku. Keď zavolal z mobilu do leteckej spoločnosti Qantas, hlas vo vyčkávacej slučke mu oznámil, že čo najskôr sa o neho niekto postará.
"Chcel som zistiť, čo presne znamená 'čo najskôr'," povedal dnes podnikateľ z Adelaide denníku The Age. Zostal preto na linke. Čas plynul, no Kahn to nechcel vzdať. Medzitým preto surfoval na internete a prečítal si vyše 200-stranovú knihu o manažérskom rozhodovaní. Až po 15 hodinách, 40 minútach a jednej sekunde Kahnovi došla trpezlivosť:"Zložil som, pretože som toho mal dosť." Jeho čakanie v slučke trvalo od stredajšej 19.22 h do 11.01 h nasledujúceho dňa.
Letecká spoločnosť Qantas sa k prípadu odmietla vyjadriť. Jej hovorca však konštatoval, že nikdy nepočul o niekom, kto čakal v slučke 15 hodín. "Najdlhšia čakacia doba bola 17 minút," povedal. Pod článkom na stránke The Age sa rozprúdila diskusia, v ktorej niektorí vyslovili domnienku, že mohlo ísť o technický problém a Kahn mal zložiť a zavolať znova. Jeden z diskutujúcich ho označil za "idiota", iný vyslovil domnienku, že celé to mohlo byť vopred pripravené.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára