piatok 11. júla 2014

Peter Sagan hodnotí 7 etapu TDF

,,Keď zvíťazim, ľudia sa sťažujú, že som zvíťazil ľahko, no a teraz si ľudia myslia, že je čudné, že nevíťazím, ale skutočnosť je taká, že nie je ľahké zvíťaziť.

 Ďakujem svojim tímovým kolegom za ich obrovskú prácu, ktorú odviedli, ako celý deň ťahali. V poslednom stúpaní som sa pokúsil o útok, no obzrel som späť a videl som skupinu ako ma dobieha. Pokúsil som sa o to najlepšie. Bol som blízko víťazstva, ale nevyšlo to. Nemyslel som, že som vyhral. Vedel som, že to bolo tesné, takže som si počkal na výsledky. Som stále v hre. Bol to ďaľši dobrý deň pre zelený dres, ale niečo extra tomu chýba a to je etapové víťazstvo. Avšak, cesta na Tour de France je ešte stále dlhá a pred nami, a môj deň príde. Aspoň v to dúfam,"



Celkové poradie po 7. etape - Overall standings after stage 7: 1. Vincenzo Nibali (Tal.) Astana 29:57:04 h, 2. Jakob Fuglsang (Dán.) Astana +2 s, 3. Peter SAGAN (SR) Cannondale +44, 4. Michal Kwiatkowski (Poľ.) Omega Pharma - Quick Step +50, 5. Jürgen van den Broeck (Belg.) Lotto Belisol +1:45,... 37. Peter Velits (SR) Omega Pharma Quick-Step +8:52.

Bodovacia súťaž (zelené tričko) - Points competition (green jersey): 1. Peter SAGAN (SR) Cannondale 259 bodov, 2. Bryan Coquard (Fr.) Team Europcar 146, 3. Marcel Kittel Giant-Shimano (Nem.) 137, 4. Alexander Kristoff (Nór.) Kaťuša 117, 5. Mark Renshaw (Aus.) Omega Pharma Quick-Step 95, 6. André Greipel (Nem.) Lotto-Belisol 91.

Súťaž pretekárov do 25 rokov (biele tričko) - Under 25 (white jersey): 1. Peter SAGAN (SR) 29:57:48 h, 2. Michal Kwiatkowski (Poľ.) +6 s, 3. Romain Bardet (Fr,) AG2R La Mondiale +1:27 min,

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára