štvrtok 10. júla 2014

Peter Sagan hodnotí 6 etapu TDF



,,Najdôležitejšou vecou dnes je, že nemám nič zlomené. Dva pády za dva dni nie je niečo, z čoho mám radosť, ale som v poriadku. K pádu prišlo počas zjazdu, pred rýchlostnou prémiou. Cesta bola mokrá, zopár jazdcov sa predo mnou pošmýklo a ja som sa musel nohou dotknúť zeme. Niekoľko ďalších jazdcov, ktorí prichádzali zozadu, sa tiež pošmykli a zatiahli ma do pádu…

Záver? No, nemám veľa čo povedať. Jednoducho som nemohol špurtovať. Bol som uzavretý v skupine a skončil som piaty bez toho, aby som niečo spravil, len som pedáloval. Dúfam, že sa modriny, ktoré mám po tele, sa čoskoro vstrebajú. 

Keď sa spätne pozriem na etapy, mám dva rozdielne pocity. Mám dobrý náskok v bodovacej súťaži o zelený dres a vždy som skončil vpredu. Na druhej strane, toto nie je moja prvá Tour de France, je to moja tretia skúsenosť a mojim cieľom je sa zlepšovať každým rokom. Mal som šancu získať žltý dres a vždy som bol blízko víťazstva. Ako aj dnes, chcel som špurtovať, ale nemal som šancu. 

Je to trochu frustrujúce, možno niekedy od seba očakávam priveľa. Ale teraz chcem zostať sústredený a skúsiť to znova,"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára