utorok 8. júla 2014

Peter Sagan hodnotí 4 etapu TDF


,,Môžem povedať, že s výsledkom som spokojný. Dobre som zašpurtoval a nazbieral dôležité body, hlavne po páde, čo som mal asi 15 km pred cieľom.

Úprimne, bola to moja chyba. Do kruhového objazdu som išiel z pravej strany, cesta bola mokrá a ja som sa pošmykol. Mám zopár modrín na pravej nohe a ruke - dúfam, že počas ďalších dní nebudem mať žiadne problémy. Zajtra bude ťažký a veľmi nervózny deň. Pretekať sa bude na kockách z Paris-Roubaix, ale myslim si, že to budú iné preteky v porovnaní s klasikou. Očakávam, že jazdci na celkove víťazstvo a ich tímy prevezmú kontrolu nad pretekom.

Toto však vytvorí veľký pohyb a napätie v pelotóne pre pozície. Bude to náročný deň a budeme potrebovať aj šťastie. Čo sa týka výsledkov, samozrejme, že by to mohla byť vhodná etapa pre mňa, ale bude to veľmi nepredvídateľné. Uvidíme, ako sa to všetko vyvinie…,"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára