utorok 28. augusta 2012

Spoveď exmilenca Rezešovej!

Zatiaľ čo Eva Varholíková-Rezešová (35) trie biedu za múrmi väznice, jej najbližší sa uzavreli pred svetom a s médiami nekomunikujú.


Po 4-násobnej tragédii sa rozhodol prehovoriť len jej bývalý partner Erik Fischer (38), s ktorým má dcéru Ellu (5). Opísal posledné hodiny pred tragickou nehodou na maďarskej diaľnici, a aj to, akú esemesku mu jeho expartnerka poslala približne dve hodiny pred osudnou zrážkou.
Kvôli čomu bola v osudnú noc minulý týždeň za vami Eva Varholíková?
- A viete, že to vôbec netuším? Vôbec sme sa nepohádali, lebo ja som jej ani neotvoril bránu. Dokonca som nevedel, kto zvonil. Proste sme sa ani nestretli.
Ako teda viete, že bola u vás?
- Zobudil ma obrovský tresk. Moje psy totiž robili „cirkus“. Stalo sa to po náraze do susedovej brány, keď som už následne videl odchádzať auto. V podstate len koncové svetlá, no aj značku, ktorú som poznal. Bolo to jej auto.
Osudná tragédia, pri ktorej zomreli štyria ľudia.Osudná tragédia, pri ktorej zomreli štyria ľudia.
Ani vám netelefonovala, čo vlastne chcela svojou návštevou?
- Nie, no asi o 45 minút neskôr, o štvrť na tri ráno, mi poslala esemesku. Mala výsmešný charakter, ako sa už, mimochodom, stalo aj viackrát predtým. No nechcem radšej viac konkretizovať.
Hoci potvrdzujete, že k žiadnej hádke nedošlo, chodila k vám aj po rozchode často?
- V tento večer sme sa naozaj nerozprávali. Za dlhšie obdobie však bolo veľa tlakov - telefonických, správami či trúbením pred mojím domom. Viete, po rozchode s Evou som sa vrátil k svojej predchádzajúcej manželke, ktorá mi to umožnila. Spolu sme už piaty rok, tieto výstupy Evy preto berieme ako počasie, keď sa vonku náhodou zamračí. Časom som sa stal aj ja voči tomu apatický.
A čím si to vysvetľujete?
- Asi sa nevedela preniesť cez to, že som sa vrátil k svojej manželke. A zrejme ma chcela aj vydierať dcérkou. A to tak, že už ju nikdy neuvidím, a že urobí všetko pre to, aby nevedela, kto je jej skutočným otcom. Medzi nami totiž prebiehal súdny spor, ktorý sa dlho vliekol. Išlo o úpravu styku s dieťaťom.
Eva Varholíková-Rezešová  je momentálne za mrežami v Maďarsku.Eva Varholíková-Rezešová je momentálne za mrežami v Maďarsku.
Vedeli ste, alebo aspoň tušili, že by mohla mať problémy s alkoholom?
- Myslím si, že sa množili. Obklopovala sa viacerými mladými mužmi...
Myslíte tým aj jej súčasného snúbenca?
- Ja Lukáša, ktorý má len 24 rokov, poznám dlhšie ako Evu. Pracoval v bezpečnostnej službe aj na diskotéke v Spišskej Novej Vsi. Viem aj čo-to o jeho nehode spred pár mesiacov najednom z Eviných áut. Povedala mi to naša dcérka Ella. Ale to som dosť odbočil. Eva podľa mňa mala problémy s alkoholom. Či aj s drogami, netuším.
Ako riešite výchovu vašej dcérky Elly?
- Dal som na súd návrh, aby bola zverená do mojej opatery. Výsledok ešte nepoznám. Chcem, aby vyrastala v mojej rodine. Aj moja manželka a dve naše deti majú s Ellou veľmi dobrý vzťah. Zaslúži si ucelenú rodinu a normálne ovzdušie.
Fischer prehovoril, že Eva mu bežne znepríjemňovala život.Fischer prehovoril, že Eva mu bežne znepríjemňovala život.
Malo by to podľa vás mať hladký priebeh?
- Chcem tomu veriť, lebo ja som nemal konflikt s rodinou Rezešovcov, ale len a len s Evou. Rovnako si myslím, že jej blízki uvažujú triezvo. Aj oni prišli o otca, vedia, ako je to vyrastať bez neho. Ella a zrejme aj staršia sestra Alexandra teraz zrejme na dlhšie prídu o svoju mamu, takženeexistuje lepšie riešenie, ako keď obe budú vyrastať so svojimi otcami.
Aká bola Eva Varholíková ako matka?
- Vo vzťahu sme žili veľmi krátko. Nedokážem posúdiť, aká bola. Nechcem na ňu útočiť, lebo by sa to mohlo brať aj tendenčne.
Máte nejaké nové informácie po jej zatknutí?
- Žiadne. Len z médií. Zatiaľ ma nekontaktoval nikto z jej rodiny. Domáhal som sa len stretnutia s jej súčasným partnerom, no nereagoval na telefonát a ani na SMS. Môžem len predpokladať, že Ella je u opatrovateľky.
Na záver, čo si o tom celom po tragickej nehode myslíte?
- Vôbec to nedokážem pomenovať, keď človek dokáže niečo také spôsobiť!
Eva Rezešová-Varholíková na snímke z mája 2010.Eva Rezešová-Varholíková na snímke z mája 2010.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára