pondelok 27. augusta 2012

Nicky Minaj: „Zjedzte výkaly a skapte!“

Vášnivá a priama ako jej hudba! Raperka Nicky si na chvíľu prestala pospevovať duchaplný text „Fuck a stupid hoe, hoe, stupid hoe“ aby ukázala, že jej slovná zásoba je širšia. Nickina popularita naberá strmý smer nahor, vystupuje v drsných kluboch i v naškrobených televíziách a najnovšie jej ponúkli miesto v porote súťaže American Idol, kde si pôjde po krku s Mariah Carey.


Problém nastane, keď z nej nie ste paf. Portál Evilbeetgossip si posvietil na jej svojskú komunikáciu s fanúšikmi. Prostredníctvom služby Twitter Nicky zaobalila svoju neúčasť na vopred ohlásených koncertoch do zdravotných dôvodov. Pár fanúšikov si to dovolilo spochybniť, čo Nicky rozpálilo do červena.
“Nedovolím, aby ste ma prinútili cítiť sa previnilo, kvôli po*ratému zdraviu! To ma priviedlo do tejto šlamastiky! Mala som počúvať lekára!“ začala raperka zostra. „Ďakujem skutočným fanúšikom, ktorí rozumejú, že som nemohla hrať na V Festivale a v Dubline. Ak mi chcete oznámiť niečo negatívne, prosím vás, zjedzte ho*ná a skapte, som len človek. Hrozilo mi nebezpečenstvo kompletnej straty hlasu a operácie hlasiviek. Ak tomu nerozumieš, tvoja matka je K****A!!!“

Navždy stratiť hlas a rozsah, aký sa zrodí len raz za generáciu? To by bola pre ľudstvo nepredstaviteľná strata! Vyrývačom, ktorí jej navrhovali prísť a zaspievať na playback, Nicky odkázala to isté, čo nešťastníkom s výkalmi: „Choďte a zabite sa.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára