piatok 3. augusta 2012

Do bazénu v oblekoch!

Cestovať sa dá aj s eleganciou! Chalani sa pri potulkách po Slovensku obliekli do oblekov. Dôvod? Robo Jakab mal meniny a tak sa museli všetci nahodiť do gala...  

Chalani sa v sobotňajšej časti presunú do Vysokých Tatier. A do našich veľhôr prídu pekne nahodení. „Dohoda je taká, že keď ma jeden z nás buď narodeniny alebo meniny, tak tí ostatní si musia na jeho počesť obliecť kompletný oblek, vysvetlil oblekovú mániu Juraj Kemka.
Jeho parťák Lukáš Latinák však má s touto tradíciou aj problém: „Super, aj minule v Grécku som vyzeral jak debil. Všetci Nemci si ma chodili fotiť ako som na pláži v saku a v kravate.“ Robo chalanov na oplátku pozval na drink, no nie hocijaký. Na jeho zdravie si totiž pripili v bazéne a ako inak – v oblekoch.
„Nepáči sa vám tento bar? Môžeme vybrať iný, ale vybral som to kvôli tomu aby ste boli v pohode...“ škeril sa Jakab. „Je tu trošku vlhko,“ namietal z počiatku Lukáš Latinák, no napokon si na netradičný bar zvykol.
Po prípitku si chalani zaplávali a potom sa vydali na ďalšie putovanie po našej krásnej krajine. Viac z bláznivého cestovania po Slovensku uvidíte už zajtra od 22:00 na Markíze!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára