streda 1. augusta 2012

Haberova krásna žena Peštová hviezdou Markízy!


BRATISLAVA - Nečakané! Po tom, čo Adela Banášová (31) prešla ku konkurencii, sa televízii Markíza podarilo angažovať do svojich radov svetoznámu tvár. Hoci je Daniela Peštová (41) preslávená ako modelka, tentoraz okúsi moderátorský chlebík. A to v relácii, ktorá je pre manekýnky pomerne netypická.
Bude ešte slávnejšia?! Niet pochýb, že manželka Paľa Haberu je vo všeobecnosti oveľa známejšia než on. A najnovšie bude mať Daniela Peštová šancu ešte zvýšiť svoju popularitu na Slovensku. Podarilo sa nám totiž zistiť, že sa stane novou moderátorskou hviezdou televízie Markíza. Kompetentní zo Záhorskej Bystrice sa rozhodli angažovať ju do ťažiskového jesenného projektu o varení s názvom MasterChef. 
Keďže plavovláska nemá moderátorskú prax, návrh tvorcov ju mierne zaskočil. „Ponuka televízie Markíza ma zastihla nečakane pri plnení pracovných povinností v New Yorku.  Priznám sa, že som bola veľmi prekvapená, keďže  moderovanie, aj napriek mojim niekoľkým skúsenostiam s kamerou a s mikrofónom, nie je pre mňa bežnou záležitosťou, prezradila blondínka.
MasterChef preto zrejme bude pre ňu krst ohňom. Pravdepodobne aj z toho dôvodu, že s modelkami sa záľuba v jedle príliš nespája. Veď aj samotná Daniela sa stravuje striedmo. Kuchyňu však vo svojom dome zďaleka neobchádza. „Moje blízke okolie o mne vie, že som vášnivá milovníčka varenia a zdravého stravovania. Kuchyňa je mojim obľúbeným miestom a nevyhýbam sa v nej ani experimentovaniu,”povedala na margo svojich kuchárskych skúseností.
Zdá sa teda, že snaženie amatérov za sporákom bude vedieť blondínka patrične okomentovať. „Chvíľku som váhala, ale nie zasa až tak dlho, pretože zameranie tejto šou je moja srdcová záležitosť. A to v podstate rozhodlo. Už niekoľko rokov sledujem kulinárske trendy v známych programoch a časopisoch. Byť teda súčasťou tejto svetovo úspešnej šou je pre mňa veľkou výzvou. Na MasterChefa sa už veľmi teším,” poznamenala Peštová k svojmu rozhodnutiu stať sa moderátorkou. Keďže sa však v minulosti označila za hanblivú a plachú osobu, môžeme len dúfať, že pred kamerami taká nebude.
Šou MasterChef
Televízie Markíza a Nova hľadali do novej relácie nadšených amatérskych kuchárov, ktorí ukážu celému Slovensku a Česku svoje výnimočné schopnosti. Uchádzači pritom nesmú byť vyučení v odbore kuchár alebo pracovať na pozícii kuchár, pomocný kuchár a podobne. Svoje zručnosti budú súťažiaci predvádzať už na jeseň tohto roku. Pre víťaza čaká 50-tisíc eur. Okrem peňazí však bude mať v rámci výhry zabezpečené aj vydanie vlastnej kuchárskej knihy. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára